måndag 3 november 2008

Inte skrivit i bloggen på ett tag och får lite klagomål här och vart för det, känns skönt att folk följer min fina blogg och läser mina väldigt intressanta texter. Hänt mycket under lovet i alla fall, Självklart har jag spenderat mycket tid hos mina underbara hästar, sen har Etage fått besök utav mig,sara,vicky och emma i onsdags vilket var skojskoj! På Torsdagen packade mina föräldrar väskorna och flydde till stockholm tills idag vilket jag måste säga var skönt men de är varmt välkomna tillbaks! På tor kväll kom Tora den stora över och vi åt massa godis och stirrade på sex and the city sen upptaderade vi oss själva på allt skvaller som händer häromkring våra små liv.

På fredag blev det en lätt utgång till lilla torg för mig, vicky, tora, gustav och anton där vi träffade massa trevliga människor men även massa ogillade människor, men hur som helst slutade kvällen udda för mig och Tora då den så kallade skumisen som Becky och hennes kompisar hade hittat körde oss hem och sen stod i min hall ett bra tag och påstod att han inte kunde titta in i ljus, så lite halvt skräckslagen gick jag och la mig i min sköna säng och lämnade becky till sitt öde, vilket på lör morgon jag ångrade lite men det visade sig att allt ändå var ok med henne.

Lör kväll blev de lite ståhej hemma hos mig med vicky och sara då vi väldigt vackert klädde ut oss och sedan stack hem till TT som höll i årets halowenfest. Blandade känslor under kvällen eftersom vissa irritationsobjekt fanns i närheten men ändå en rolig kväll för mig med lite roliga tankar som jag nog inte ska blotta här i bloggen;)

Aja tyvärr inget plugg under lovet vilket jag lider för nu eftersom jag redan suttit i 2,5 h med huvudet i böckerna och ska nu fortsätta på den banan kvällen ut, fick i alla fall ett roligt sms från en av mina favoritpersoner som gjorde plugget så ymcket bättre!

Värden:)

Vicky som stygg Guldlock




Jag som stygg Tinkerbell





Sara som stygg rödluva







Inga kommentarer: