fredag 21 november 2008

Msn kris

Asså msn börjar stör mig något extremt. Vi kan ju börja med att det är tydligen b eroendeframkallande för vissa t ex en brunhårig liten 16 årig tjej som bor i mimtt hus. Msn är hennes liv. Detta är något som har irriterat mig lite på senaste tiden, men, idag visade det sig att hennes beroende kunde hjälpla mig ur en stor kris! En kris som stannar mellan mig, denna flickan, Tora och Charlie! Så fan ta dem om de glappar!

BTW jg ska köpa en fisk:D den ska heta Svante och ska bo på övervåningen, någon som har ett förslag på vilket ras som är passande till mig och som kan uderhålla mig?

Nu ska jag ut i snön och äta upp godiset som Tora köpt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du ska givetvis ha en guldfisk. KOmmer bli bästa paret, lika smarta båda två...

Charlie Lundgren sa...

mata fisken!