lördag 15 november 2008

Festfest:)



Igår efter en vanlig tråkig dag i skolan kom vicky hem till mig och bakade en vääääldigt god tårta, borde kanske bli bagare eller något;). Jag skojar inte, den tårtan var typ lite himmel och lite christine och vicky!

Efter tårtbakande öppnade vi en flaska vin och myste lite. Sen plingade det på dörren och två töser steg in, så då tänkte ja att det var dags för mig att göta mig snyggsnygg till kvällens utång! Stack först till Yamoto som i min mening behöver byggas om! Sen blev det Buddah där kvinnan som tog emot mina kläder tog 20 kr mer från mig än vad hon borde!:@ Men jag förlåter henne, om man har det jobbet kanske man måste sno från små tjejer för att överleva!

Kvällen slutade med BK take away i pappas bil och sen fick jag självklart sällskap under natten:)! Haha jaja nu måste jag göra nått åt min stackars mage som någon har väånt upp och ner, undrar hur man gör de?:(

Vicky och Sara

















Jag och Sara

Inga kommentarer: