söndag 9 november 2008

Sova i kalsonger

Jag har en sådan grej att jag gillar att sova i kalsonger, och varje gång mamma ser mig sova i kalsonger uttalar hon sig om att så kan jag inte göra och att det är en killes underkläder och kommer nästan in på ämnet om att jag vill bli en kille! Men så är verkligen inte fallet, utan det är helt enkelt skönt att sova i dem, När Sara sov över hos mig för några veckor sedan fick hon låna ett par att sova i, och hon blev genast kär i mina sovkläder att hon nu har tjuvat dem;) Nu sover hon själv i kalsonger och jag skulle nog tro att hennes sömn är mycket bättre nu.

En annan bra anledning för oss kvinnor att sova i dessa klädesplagg är att de är luftiga, experter säger att man borde sova naken egentligen för att man ska lufta sin privata del och absolut inte sova i något trångt för då ökar risken för svamp och allt sånt äckligt som jag helst vill undvika. Men om man inte vill sova naken då? Själv tycker jag det är lite obehagligt att göra så, och då är kalsonger ett utmärkt kompliment. Ska även lägga till att det är jääävligt skönt att sova i dem och för er som inte provat rekomenderar jag det starkt!:)

För övrigt har helgen varit ganska lugn, tjejmiddag hos Blubb i fre där jag blev serverad väldigt god mat och efterrätt. Alle lärde mig även lite trolleritrick så säg hej till framtidens trollkarrinna;)

Igår var jag hemma, hade ont i huvudet och var trött efter en lång dag i stallet där jag även fick rida ut med sköna Tora, blev en lååång ritt men det var riktigt skönt. Idag är det fars dag så måste köra till stallet snart så jag får det gjort så att jag senare kan fira min kära far:D

Inga kommentarer: