onsdag 5 november 2008

Onsdagar = Veckans sämsta dag

Onsdag, onsdag, onsdag. Känns som det alltid blir onsdag, och jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar onsdagar. De är värre än mina måndagar utan tveckan. På tis kväll när jag går och lägger mig känner jag hur en enorm ångest bara dränker mig pga att ons snart är kommen!

Så idag var det i alla fall ons, och som det var för endast 7 dagar sen och kommer bli om 7 dagar igen. Började skolan kl tidigt på gryningen som jag gör varje ons:(, det som gjorde denna ons extra sämre var att jag hade prov första lektionen, sen hade jag en massa tråkiga lektioner där jag till och med han bli skriken på från min kära religionslärare för att han tyvärr hade lite aggressionsproblem just idag. Som nin alla förstår var jag självklart helt oskyldig men kände bara att nej, jag orkar inte storma ut ur klassrummet i min frustation så istället hanterade jag situtationen på ett vuxet sätt:)

Det som gjorde denna ons bättre än vanliga ons var att jag köpte en jättesnygg klänning och en väska:D! Detta bidrar då tyvärr till min fattigdom men om 10 dagar då smäller det!

Fick även en underbar överaskning i stallet ida då min kära Camilla hade mockat till en av hästarna och lagt upp deras hö, detta fyllde mitt hjärta med lycka!:)

Annars har jag tillbringat kvällen min med att plugga och känner ändå att jag fick mycket gjort och la ner bra med tid på mina studier för en gångs skull, nu ska jag bara fortsätta i de spåren ca 3 veckor till sen lägger jag skolan på hyllan några dagar och ägnar istället tid åt att finna mig själv!

Inga kommentarer: