söndag 30 november 2008

Helgen

Helgen har varit rolig:) Bio med nästan hela familjen i fre, becky sket i det, ovaaanlig;) Sen va jag med Tora på lör och senare på kvällen kom lite killar över till henne så kröka de men ja va trött och stack hem tidigt:(

Idag har jag gått upp tidigt och fixat i stallet, klippte en mongolidhäst som var extremt jobbigt! Resten av dagen spenderades med att ligga i sängen och tittade på bl a hästhoppning! i like. Tyvärr blir vissa folk irriterade kanske besvikna på mig för att jag itne kan dela mig i 3, vilken ingen människa kan:( tyvärr, hade varit skönt. Jaja det är synd i mina ögon för jag orkar itne bråka hela tiden.

Ikväll blir det nog bio igen, skit bionörden nr 1 här ja. Jag har även köpt ett par gummistövlar ida( inte användning till skolan eftersom det är riktigt fult enligt mig) utan användning till stall där gummistövlar hör hemme!
aja gosspi nu:D

1 kommentar:

Anonym sa...

ohh gummistövlar!!!!! <3 Var hitta du dom? Letat som fan efter ett par snygga ju!