tisdag 18 november 2008

Blev ingen skola idag för min del, vilket var ganska bra för fick en massa plugg gjort som verkligen behövdes. Tyvärr måste jag gräva ner mig i böckerna imorgon med, sen blir det lite lugnare men inte mycket:(

Var även och tränade på friskis ida, och när jag höll på och kämpade på de där skidmaskinerna gick två tanter förbi mig och skulle gå på den där vibrationsgrejen. Asså seriöst, här sitter jag och sliter och svettas för att hålla mig i form och de sätter sig på en maskin som skakar bort deras fett! Jag tycker faktist att om man ska få fin kropp får man fan kämpa för den, inte sitta som gamla tanter. De blev fan inte ens svettiga!

Jag har även kommit fram till att jag borde duscha oftare även om jag inte går till skolan, har hamnat i en dålig vana att om jag inte går till skolan så duschar jag inte. Detta räknas faktist inte som fräscht och jag vill inte vara en smutsig person längre, så mer duschande för mig yes:)!

Måste även skriva några sista ord: Snygg Snygg Snygg Snygg! Gah jag börjar bli lite knäpp tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker din blogg är jätte rolig att läsa, hur gammal e du? kram Hanna

Charlie Lundgren sa...

tror du verkligen att de där skakmaskinerna funkar? för annars har vi en hemma hos oss, men mamma kan nog intyga att den inte funkar :)