tisdag 25 november 2008

Studenten närmar sig

Idag provade jag ut min studentmössa och lite annat till studenten. gav mig en riktig kick att snart är skolan över och jag tar studenten och lever lyckligt i alla mina dagar:D! Måste bara ta mig igenom dessa sista månaderna i skolan och sen är det kankse dags för mig att inskaffa ett jobb, speciellt med tanken på priset på mina studentsaker.

Gipsy blev friskförklarad ida! Så jävla skönt, nu börjar mitt liv verkligen ljusna upp, bara lite till saker att ta itag i och det känns bra. En irriterande sak är dock projektarbetet, måste verkligen ta itag i det nu.

Måste även påpeka att gummistövlar används i stallet eller på landet, inte i skolan! Och tycker även om Lips-reklamen:D

Nu ska jag äta lite choklad och sen titta på tv, imorgon ska jag träna för Thomas igen, inte gjorts på ett bra tag, så skönt att börja! Pirates of the caribbean visas på tv på fre och den ska jag nog ta att se!

Inga kommentarer: