måndag 17 november 2008

Gipsy är finast!



Thizbe E är så jävla underbar!


Jadu, saker och ting går verkligen upp och ner, precis som en berg- och dalbana, fast min berg- och dalbana är som en sådan i Disney World, berg och dalar och upp och net, sedan snyrrar den lite med. Känns som om saker och ting bara kan kännas bra en liten stund, sen går nått knas.
Ska inte klaga för mycket, men nu blir det faktist jobbigt att mina älsklingar är sjuka och att min mamma bara gör saker ännu värre, ibland vet hon verkligen inte hur man ger stöd! Tur att jag har min pappa annars vet jag inte vad som hade hänt. Sen ska vi inte ens gå in på mitt dramatiska kärleksliv! Jag vill ge all lycka till alla par och hoppas att de blir för evigt lyckliga, men snälla, just nu går det dåligt på den fronten och nu när vintern kommer är jag faktist trött på att alla killarna som finns där ute är svin och de som itne är det är tagna! Sen är det ju visserligen vissa som är tagna som även är svin men vad ska man göra åt det?
Imorgon är i alla fall en viktig dag för mig, har jag tur kan den göra mitt liv mycket bättre, har jag otur.. ja då vet jag inte vad, men då blir det ännu mer kaos i mitt liv.

Inga kommentarer: