söndag 16 november 2008

Låt klotet rulla

Nu har jag festat för denna helgen och många helger framåt, utgång båda dagarna på helgen är roligt men slitsamt och nu ligger jag här i sängen och längtar efter mat och vilar min stackars slitna kropp!

Var i alla fall och bowla med Camilla och hennes sambo Fredrik! Skitskoj, länge sedan jag bowla. Började kvällen med lite vin på Nama och sedan bowla vi, vid ca 1 tiden skutta jag och Camis in till stan mot Etage där vi även mötte upp med Sara. Tyvärr var det 25 på Etage och jag och Sara kom inte in swå vi stack till något annat ställe på Lilla torg där Cam kunde fíxa in oss! Trevligt trevligt var det.

Ikväll ska jag mysa med Tora:D Alltid roligt att umgås med henne så jag tycker att detta blir ett perfekt avslut på denna veckan.

En sak som jag blir irriterad över är folk som har sådann dubbelmora! Visst är det lätt att tycka en sak och säga till folk att göra något och sen själv bara strunta i det. Människor är så himlans duktiga att göra det. Plus att de är så himlans lata, gör inte mer än vad som behövs, sådanna människor stör jag mig som fan på. Förrestan, till er alla, ät glass! Man blir glad då:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får tänka på de...=)

Anonym sa...

hahahahaa, "ät glass, man blir glad då" du är för söt!