onsdag 29 oktober 2008

Sara gästbloggar

Chrille har fått äran att låta mig, Sara Bergstrand, skriva ett inlägg. Just nu sitter vi här, det är jag, Chrille, Emma och Vixx, och förkrökar i chrilles vardagsrum.. Innan kollade vi på greys anatomy också, partyhöjare?

Nu spelar vi högre-lägre.. Jag hade flyt första rundan, men sen har det bara gått utför.

Först tänkte jag skriva något pinsamt om chrille här, men jag är påverkad av sydafrikanskt vin så jag orkar inte tänka ut något bra.. Men både jag och chrille, samt typ 2 personer till vet vad som ligger på toppen av min idéhög. Fast chrille kommer bli arg då så jag håller det hemligt. Det är faktiskt sjukt roligt, sitter och småler nu. Hihiihhi, nu blev ni nyfikna va?! Hohoho nu ska vi fortsätta kröka ha de fett allihopa!

och glöm inte besöka min snygga blogg http://bergstrand.blogg.se
pusspuss från Sara!

Inga kommentarer: