måndag 20 oktober 2008

Respektlöst

En sak som jag tycker är så jävla irriterande är när folk lånar ens saker och sen aldrig lämnar tillbaka dem och när man väl ber om att få tillbaka sin sak har människan ingen aning vart saken är! Så himlans respektlöst! Jag känner i alla fall en person som jag lånar uit saker till hela tiden och varje gång jag vill använda mina skaer är de borta och jag måste leta somm en galning efter de. Varje gång ber jag personen att lämna tillbaka sakerna och varje gång säger hon ja men ändå så gör hon itne det. Betyder de att hon helt enkelt inte lyssnade på mig när jag bad henne lämna tillbaka sakerna utan bara s a ja som en reflex? Eller bryr hon sig inte egentligen inte ett skit om mina saker? Eller har hon helt enkelt ingen respekt för mi9g what so ever? Nä dåligt av henne och jag vet i alla fall att jag har tappat respekt för henne eftersom hon verkligen tine tar in de folk ber henne att göra och skiter i vad de får för konsekvenser för den andra!

1 kommentar:

- sa...

lilla lilla christine vad jag tycker synd om dig som inte får några kommentarer, därför skickar jag dig en finfin present:
HEJ CHRISTINE DU ÄR EN COOL FILUR SOM VÅGAR BLOGGA, hihi!