fredag 17 oktober 2008

fredag fredag

Finally fredag:D! Veckan har varit jobbig, massa redovisnningar och prov och inlämningar men nu e de slut och snart är det lov som jag tycker är vält förkänat för min del. Lite konstig skoldag idag faktist, jag var den enda personen från min klass i skolan, alla andra var sjuka eller på praktik, haha man kan ju undra. Jaja kände mig i alla fall extra duktig som ändå gick på mina lektioner och sen va det potatisbullar i skolan och haha vem vill missa de? även om jag inte riktigt fick äta just dem men aja:(.

Har även hunnit fixa allt i stallet och red ut på Thizbe som verkligen hade bakfart ida. Lite hopp rakt upp i luften och några helt oväntade självmanade galoppfattningar från hennes del men jag sitter här hel ändå så måste säga att jag inte ska klaga för mycket. Ikväll har vi lite småsaker planerade här ja, sen imorgon ska jag hoppträna på morgonen:)

Inga kommentarer: