söndag 19 oktober 2008

fest och finger

Ja nu sitter jag här, i min säng och skrivet igen bara för att jag är så trogen till alla mina läsare. Ikväll har varit roilig! först hos Amanda med massa krök och dans, tyvärr ensam. Enda modiga här tydligen som vågade dansa. Måste säga att min stavning är jävligt bra med tanke på. Efter Amanda stack vi till någon kille, misstänker starkt att både TT, Sara och Vicky ligger med en kille just nu. Bara jag som är duktig och mtrogen;) ahah okej de andra e kankse trogna men ändå! Träffade i alla fall massa trevligt folk coh snart kommer massa roliga bilder:D. Blev även misshandlad 2 gånger, ena gången av Balle( ovanligt) och andra gången av Vicky. Vickys va det allvarligaste så nu är mitt lillfiner helt totalt mongoliserat! Tusen tack Vix! jaja ska sova mina skönhetssömn nu. pusss

Inga kommentarer: