onsdag 15 oktober 2008

Denna busshållsplats är tillfälligt indragen

Okej, gick inte många minuter innan jag sitter här igen. Blir så jävla irriterad, tog mig ut i regnet ock fick en liten miniflod i skorna och ett ganska så blött slickat hår för att se att min buss inte kör till min hållplats för tillfället! Och eftersom jag bor på landet har jag ju mil till nästa busshållsplats, jävligt tur att jag har körkort då!! men jag undrar vad som händer med de stackars människor som inte har det? ska de lära sig att teleportera sig kanske? Nej dåligt av skånetrafiken.

Och sen tycker jag att det är jävligt bra att bo här ute i vintrie för jag slipper andas in alla de farliga utsläpp som alla ni i stan måste andas in, och då slipper jag dö i förtid. Alltid nått eller hur! Jaja nu ska ja och mitt blöta extremt vackra hår köra till skolan och redovisa lite:D

Inga kommentarer: