måndag 29 december 2008

Yes man

Var och såg yes man med Camilla ikväll, den var riktigt bra! Hamnade tyvärr bredvid en fisande gubbe men tur att Jim Carey är så rolig så han fick mig att tänka på annat! Men jag tror jag ska prova på detta Ja tänkande för en period och se vad resultatet blir! Haha tror dock inte jag kommer kunna säga ja till precis allt men måste prova, blir som ett litet äventyr för de allra modigaste (alltså mig själv då).

För övrigt är jag pank! Ett stadium i mitt liv som jag måste uthärda men detta görs med enorm irritation. Jag tycker faktist att jag alltid borde ha pengar, då hade man kunnat göra så mycket mer. Tyvärr kan man inte bara trycka upp massa sedlar och sådant, blir typ inflation och sånt skit:( Men egentligen borde inte världen påverkas så mycket om edanst jag fick sedlar ju(i), fast on second thought, andra människor hade nog blivit lite arga på regeringen om den bara gav mig extra pengar:/

Aja nu ska jag läsa min bok och krypa ner i denna sköna sängen som jag nu sitter på. Vanlig dag imorgon = vakna, äta, rida, rida, rida, hem och ta de lugnt. Men jag har en liten idé som jag faktist vill göra, så får se om jag får igenom den. Kräver nämligen något av en viss person!

Inga kommentarer: