söndag 7 december 2008

Å, jag har kommit på att jag älskar coca-cola reklamen! Blir alldeles varm inombords och får en underbar julkänsla, börjar fundera på om jag kanske borde spela in den så varje gång jag blir arg, irriterad, ledsen eller deprimerad (ja, vilken dålig känsla som helst) titta på den så blir jag glad igen:)

Jag vill även påpeka att den här jävla colgate whitening eller va fan den heter funkar verkligen inte! I varje fall inte på mina tänder, de har inte blivit ett dugg vitare, de ända den gör är att slipa tänderna på ett negativt sätt så jag vet vilken tandkräm som inte kommer finnas i mitt badrumsskåp i framtiden!

Projektarbetet är en oroande sak just nu för mig, kvittar tydligen hur mycket jag går och har ångest över de, jag sätter ändå aldrig fart och tar tag i de, nej tror de krävs lite eld i röven för min del. Problemet med det är att jag tror att det kommer göra väldigt ont att sätta fyr på min lilla gump så jag får istället gå omkring med lite ångest.

Jag tror även att allting som händer, händer för en mening. Allt det som man vill ha som går fel gör det på grund av att något ännu bättre väntar längre fram så man ska inte vara ledsen för allt man känner att man inte får, för det är meningen att det ska vara så. Känns jätteskönt att tänka så:)

Nu ska jag gå och värma min frusna kropp:)

Inga kommentarer: