lördag 13 december 2008

Måste inviga julen!

Bakar med Tora just nu:) Tora står för pepparkakshuset och jag för lussebullarna! Becky står för julmusiken, tyvärr är detta inte hennes bästa egenskap!

Måste säga att man får verkligen julkänslan att göra detta, hela huset är julpyntat ochskå och vi har de lite halvmörkt. Jag skulle nog säga att det är ett måste att inviga julen med att baka lussekatter och pepparkakor! Annars blir det ingen riktig jul.

Skit måste faktist medge att jag är lite väl tjatig om julen och julkänslan detta året. Sen vet jag vad mamma ska få i julklapp! Jo en kavel, för de senaste åren har hon använt en vinflaska i kavelns syfte, detta fick även Tora göra ida! Tyvärr ser hon ut som en lite alkis då, men ändå väldigt smart för nu slipper man köpa en kavel, men man måste i försig alltid ha vin hemma....

Så ja, en julkavel till mamma i julklapp och nu har jag välkomnat julen på riktigt i år!

Inga kommentarer: