söndag 21 december 2008

Va ute i fredags med Lisa:) Riktigt skoj faktist! Fick även reda på att vissa människor är verkligen så sviniga och äckliga att de inte ens är värda min irritation på dem!

Igår va Sara hos mig så sova hon här sen va ja, mamma,pappa och Sara vi center syd och shoppade massor. Snart kommer Tora hit så det ska bli skoj:)

För övrigt har jag kommit på att russin är väldigt bra att äta när man är sötsugen, det är väldigt skumt för mig förstår ni, för varje gång jag äter och blir mätt vill ja hela tiden ha mer. Godis och sånna saker ligger högt på listan, men är jag hungrig vill jag oftast inte ha något sött alls. skumt... men då är russin väldigt bra att äta för det är inte så onyttigt för än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste uppdatera oftare!!! =)haha

Go jul po dej