måndag 1 december 2008

Lev livet

Jag är nöjd och glad just nu, och varför ska jag inte vara det? För jag tycker inte att man ska slösa bort sitt liv med att sura över varje liten småsak, känns som om vissa pesoner bara vill hitta nått att bli sura för. Man lever en gång och då ska man vara glad, visst vissa saker ska man vcara ledsen över. Jag tror de flesta människor faktist vill än väl, och inte alls gör saker för att såra. Så därför ska man bara ta allt med en nypa salt och leva vidare. Lyssna på denna låten så kankse det hjälper:)
http://www.youtube.com/watch?v=6fqtbMHfpXY

Sen fick jag reda på idag på att mitt nya ragg går på min skola och då funkar det inte:( Men som sagt, jag är ändå glad! Haha red älskling idag, två galna ryttare kom i högsta fart bakom mig o skrämde livet ur mig och älskling med det var skoj med lite sällskap sen!

Inga kommentarer: