torsdag 11 december 2008

Julkänsla

Börjar få in en riktig julkänsla nu! Har handlat alla mina julklappar till mina nära och kära och längtar till Stockholm som fan! Komma bort från allt ett tag och bara slappna av, träffa gamla kompisar och se Stockholms nattliv:) Sedan får vi inte glömma alla shopping!

Var i alla fall i stan med Tora ida, trevligt trevligt! Blev som vanligt lite skvalleruppdatering;) Sedan körde vi hem och jag fick bege mig till stallet. En sak som jag hatar med julen är kylan, trodde att jag skulle dö när jag var ute och red idag! usch usch, men det är mysigt när man inte är i stallet i alla fall.

Jaja nu ska jag äta och titta på min dåliga nerladdade version av twilight! Skit va jag längtar tills den filmen kommer ut på dvd!

1 kommentar:

Anonym sa...

hästar är bajs christine, du borde skaffa dig en ny hobby :)