onsdag 18 februari 2009

Tjoho, väldigt mycket har hänt de senaste dagarna, de mesta är positivt!:D Hade roligt i söndas, tack Johanna! Måndagen var också lyckad, blev Etage med Laura, Linn och Perre och innan dess var de resturang med Oet, LT, Emma och Anna. Jag går på resturang alldeles för lite tycker jag. När man är där springer tiden iväg som om den var med i OS!

En sak som jag tycker är jobbig är när man är på en fest, så kommer en människa fram som man pratat med väldigt lite någon gång för ett tag sedan, eller som man träffat sanbbt för ens kompis känner personen. Då vet man aldrig hur man ska hälsa på människan! Ska man skaka hand? Ska man krams eller kanske till och med pussa på människan? Nej allt blir bara en: hej jag vet vem du är men vi skakar hand ändå. Situationen blir lite pinsam.

För övrigt tog jag det lugnt igår, mamma kom hem från England, va uppe tidigt idag för att åka till stallet och nu ska jag ta bussen in till stan för att träffa min kära Tora.

Inga kommentarer: