söndag 15 februari 2009

Efter regner kommer solen

Efter regnet kommer solen, hoppas verkligen det ordspråket stämmet. Jag ska i alla fall sitta och intala mig det lite då och då. Igår fick jag i alla fall lite ljusa stunder:) Träffade Tora och pratade lite med henne, sedan åkte hon och jag till Sara där hon höll i lite ståhej, trevligt?=)

Hästarna vill jag inte prata om just nu så därför tänker ja inte skriva något om dem.

Ikväll ska ja hem till Johanna lite, men inget krökande för mig eftersom jag har väldigt ont i magen:( På ons ska jag träffa Tora i stan och imorgon ska jag äta på resturang och sedan besöka Etage!

Idag har jag haft sånna där "vad är meningen med livet" tankar. Inte alls på ett negativt "hej jag vill ta mitt liv" sätt, utan mera att vi människor är så roliga. Springer omkring och gör massa saker och ska komma någon vart i livet och täna pengar, men till vilken mening? Sen haha har jag suttit länge och funderat över vem är jag? Är alla människor runt omkring mig likadana som mig eller drömmer jag allt detta och människorna omkring mig finns egentligen inte?

Men jag har kommit på att det är verkligen skitsamma, för jag är här på denna jorden och jag vill ha människorna som är runt omkring mig nära mig och jag vill göra det jag gör, så då kvittar det om de har en mening.

Inga kommentarer: