lördag 14 februari 2009

fyskäms!

Ja, fyskäms Christine! Jag har alltid gnällt på folk som har en blogg och inte uppdaterar den, någon som borde ta åt sig extra mycket är Charlie! Sist han upptaderade körde vi omkring med hädst och vagn och vårt enda utsläpp var bruna stora klumpar som även kallas hästbajs.

I alla fall, jag skyller på min dåliga insperation och att just nu händer så lite i mitt liv att alla mina vackra tankar och ideér tynar bort, tragiskt! Jaja igår va jag och såg Bolt på bio, haha riktigt bra film måste jag säga. Becky och jag hade chips och dippa med oss och det va rilktigt puligt. Men när ja kom hem på kvällen fick ja lite små ångest för jag kränger för mycket nu för tiden och när man kränger mycket godis ohc onyttigheter så blir man oftast lite trött och nere, så i morse va jag uppe tidigt och tog ett gympapass på friskis! Duktig Chrille(a).

Något som irriterar mig lite är min syster, hon är så snäll och trevlig mot mig när det bara är jag och hon, men så fort någon av hennes kompisar är närvarande så poff förvandlas hon till denna kaxiga äckliga ungen som tror hon är så hinlans cool! Snäser hela tiden och leker sig, ger mig klökningar att tänkta på det! Fy skäms Becky!

Så, nu har jag fått ett "fyskäms" och ett "duktig" och becky har fått ett "fyskäms", därför känns det som om jag kan köra till stallet nu och puss på mina älskade hästar! Saknar dock en viktig sak:(

1 kommentar:

Anonym sa...

tänk så vill och orkar jag inte vara aktiv.. inte så att det var speciellt många som efterfråga uppdatering så ja skiter nog i det