onsdag 7 januari 2009

Skolan måste innerligt vara det tråkigaste som någon har uppfunnit! Har endast gått där en dag efter lovet och känner redan att det är dags för nästa lov. Har i alla fall studenten att se fram emot vilket är lycka på högsta nivå!

Måste även meddela att jag blivit riktigt lat på senaste tiden med pollarna, de rids tyvärr inte lika mycket som de borde. Men med tanke på detta väder som härskar över Sverige just nu så tycker jag att jag kan bli förlåten.

Sen måste jag säga att jag tycker det är orättvist att de som inte har körkort bara får en bil pangsmack, medans andra som faktist har körkort får nöja sig med att låna! Vissa ungdomar nu för tiden, bortskämda på alla möjliga sätt.

Sista punkten som nämns ida är att Alle var faktist duktig på att rida:) Han är itne smutskastad längre;)

Inga kommentarer: