tisdag 13 januari 2009

Lite variation tack!

Börjar kännas som om jag har fasnat i i ett hål, ett hål där det händer väldigt lite i men som är bekvämt nog för att inte lämna det. Jag går upp varje vardagsmorgon, går till skolan för att sedan åka hem ohc sticka till stall. Efter stallet måste man sätta igång sin hjärna och plugga för att till sluta krypa ner i sängen och upprepa allt nästa dag. Helgerna följer nästan alltid samma mönster vajre helg. Antingen går jag ut ena dagen och tar det lugnt de andra två, eller så tar jag de lungt hela helgen. Med att ta de lugnt menas det att jag träffar mina näraste och pratar, äter eller går på bio. Nu tycker jag det känns som om jag behöver lite variation i min lilla liv, men självklart är det endast jag som kan göra något åt detta. Men mina kära vänner, jag tror jag kommer göra något åt det snart och då får ni se fyverkerier:D

Inga kommentarer: