söndag 25 januari 2009

Pulla på dansgolvet lr dansa med ridkläder?

Var på mazarin igår och lekte mig cool, som för övrigt gick riktigt bra! Jag och Lisa började vår kväll på Retro för att umgås med kära Camilla vilket var väldigt trevligt, sedan bar det av till Mazarin. Under tiden vi skakade loss våra lemmar på dansgolvet såg vi helt plötsligt en tjej och den kille som stod ca 1 m ifrån oss i ett hörn. Tjejen hade halvslutna ögon och ett leende på läpparna så och killen stod och flåsade på henne. Min ögon började genast undersöka dessa två skumma människorna, och så plötsligt märkte jag att killens hand var innan för hennes leggings! Och ja, ni fattar ju vad de höll på med, tjejen(som för övrigt var kort)såg ut att njuta riktigt ordentligt och efter en stund var det killens tur att få njutning. Woopps helt plötsligt var hennes hand innanför hans byxor istället! Jag bestämde mig för att vända min blick vid det laget.

Ca 15 min senare tittade jag dit igen, och jajamensan där var en tjej och en kille i hörnet som grovhånglade och nu hade killen handen innan för tjejens byxor! Men denna gången var det minsann ett annat par. Tanken slog mig faktist att det väntra hörnet vid djväggen inne på Mazarin är pullhörnet!

Eftersom jag inte har en fin partner som kan pulla mig på ett dansgolv blev jag ganska ledsen över detta och bestämde mig för att flytta på mig:( Men då till mig förvånging såg jag en tjej som dansade i ridkläder på dansgolvet! Nu pratar jag om hela paketet, stövlar,sporrar,vita byxor och kavaj! Jag frågar faktist mig själv om inte ridkläder kanske blir det nya svart nu? Hade varit bättre än de där röda byxorna i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fan ta dom röda byxorna!