torsdag 29 januari 2009

lalalala

Skit länge sedan jag uppdaterade! Men har inte haft mycket att skriva faktist. Känns som jag alltid är i stallet eller skolan och jag kan inte skriva om det varje gång för då blir min blogg supertråkig att läsa:(

Ida har jag fått plugga rejält! Har alltför mycket i skolan just nu, känns som om jag kommer tvingas att hoppa av. Detta vore doock lite korkat gjort av mig tycket jag eftersom jag endast har ett antal månader kvar. Men slapp stallet idag tack vare min underbara mamma och underbara Camilla, därför han jag med mycket plugg, linsundersökning och ett friskisbesök! Vill även tillägga att mina armar är totalt döda.

Nu börjar en film på 3an som jag ska se:D På sön är det också en film 3an, holiday heter den och den planerar jag även att se.

pusssipusss

Inga kommentarer: