torsdag 17 september 2009

You're the rule, I'm the exception

De flesta tjejer måste helt seriöst skaffa sig lite stake! Lära sig att inte falla för killars spel och inte tro att en kille som behandlar en dåligt kommer att ändra sig till slut, sådant händer inte. Väldigt sällan i alla fall,killar är som de är och vi vill egentligen inte ha dem på något annat sätt för då försvinner all spänning! Men det gäller att inte bli deras dörrmatta för då är du ett hopplöst fall och kommer aldrig få din kille pga att han har det precis som han vill så varför skulle han ändra på det?

Igår va en bra dag, red tiddigt på morgonen med mamma:) Väldigt fint väder så vi red ut, mysigt! Sen pluggade jag en massa som jag måste göra väldigt ofta nu för tiden(tråkigt). Träffade Vicky en snabbis med som alltid är lika roligt! På kvällen bar det av till Cornelia där det bjöds på mat och sedan Idol, krängning och till sist Dumpa honom! Körde sedan hem för att plugga de sista och sen däckade jag i sängen ganska så snabbt!

Nu kommer snart Alle och hämtar mig, han och jag ska iväg och skaffa oss snyggare kroppar än vad vi redan har;) fast är det ens möjligt????

Inga kommentarer: