onsdag 9 september 2009

Man blir aldrig nöjd

För några veckor sen hade jag extem ångest för att jag bara låg hemma och gjorde ingeting, jag önskade att jag fick plugga! Därför sökte jag inte till Malmö högskola i sista sekund och kom in. Första dagarna kändes det riktigt najs! Sen kom gårdagen då jag satt i ca 3 h och bara laste i en extrem tråkig bok med massvis av juridiska termer, timmarna som ägnats åt denna bok har nu växt till 5,5 h då jag idag ägnat boken 2,5 h idag. Nu vill jag bara ligga och slappa om dagarna, man blir helt enkelt aldrig nöjd!

Körde mor och far till flygplatsen idag, och har även gjort min "hemläxa" från Henrik på båda hästarn. Min kropp är helt slut!!

Snackade lite med V idag som berättade om sin kompis som skulle vara något att para ihop Cornet med! Ska berätta om detta förslag till henne! Tror hon kommer bli positiv till det!

Nu ska jag fixa lite ordning bland alla mina papper och sedan tror jag att jag ägnar TV:n lite tid.

Inga kommentarer: