torsdag 5 mars 2009

Fick en kommentar på mitt senaste inlägg om att mazariner endast var för folk över 80 och att de enda som tittar på Beck är medelålders och humorslösa människor. Tyvärr kommernterade personen annonymt så jag kan ju inte fråga den personligt hur den menar? Jag undrar, har man ingen humor om man tittar på beck en söndagskväll? Och får tonåringar inte titta på de? För haha vill i så fall påpeka att väldigt många ungdomar tittar på beck och jag vet i alla fall att jag har humor och jag är endast 18, inte 80 plus och jag äter mazariner och känner även många andra som också gör det. Alltså har min annonyma kommentarare fel=)

För övrigt så fyllde Becky år igår och fick alla sex and the city boxarna vilket gav mig glädje! Ikväll blir det träning med Alle som vanligt, fick bryta schemat i tis då lite goda nyheter i stallet bestämde sig för att msyga fram. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar mazariner! :D